Kundservice/Prenumerationer

Har du fått en påminnelsefaktura trots att du redan har betalat din prenumeration?

Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för detta! Det är givetvis helt felaktigt och beror på ett tekniskt fel i vårt system, vi ber dig att helt enkelt kasta påminnelsen.

Du behöver inte kontakta Kundservice utan kan alltså bara slänga påminnelsefakturan.

Har du några andra frågor till Kundservice är du givetvis välkommen att kontakta oss. Just nu är det dock väldigt högt tryck hos Kundservice och det kan vara svårt att komma fram på telefon. Du kan även nå oss via epost kundservice@aller.se eller prova att ringa oss lite senare.

 

Öppettider på Kundservice

Just nu är det svårt att komma fram till Kundservice och alla våra linjer är överbelastade.

Vi ber dig kontakta oss via epost kundservice@aller.se eller ringa oss lite senare

Automatisk service: måndag–söndag 06.00–20.00

Personlig service: Vardagar 08.00 – 18.00

Ring 042 – 444 30 00

 

 

Har du frågor angående reportage, mat eller handarbete i Allers är du välkommen att ringa till Inger Danielsson, tel 042-17 36 51.

Inger Danielsson